Bokep Makcik Ana dari belakangku

Kukeluarkan kaset itu, tetap kupindahkan cuplikan ke kamar Makcik Ana. Saya lumrah bermain di kamar Makcik Ana sama buah hatinya yang lagi TK itu. Seperti itu sungguh-sungguh saya melirik movie, tetapi Makcik Ana justru terkekeh, “Mon.. Mon.. anda mengapa culun sekali sebenarnya anda udah SMA.. anda udah sempat jegang movie kayak gitu?” pertanyaan Makcik Ana.
“Belum Makcik,” jawabku.
“Suah sempat berpacaran?” pertanyaan ia lagi.
“Belum Makcik,” jawabku lagi.
“Astaga anda lagi luar biasa kacung dong Mon..” tutur Makcik Ana seraya memblokir pintu kamar.
“Sorry benar Mon, Makcik kepingin ganti blus dulu,” tutur Makcik Ana lagi.

Astaga ketika itu saya kian berdetak-detak, soalnya di kamar cukup saya serta ia! Muncul-tiba dari belakang Makcik Ana menjamah pinggangku (ketika itu saya bercokol di bibir ranjang). Astaga Makcik Ana cukup memanfaatkan BH serta CD!
Tan.. te..? kataku.
“Kalian mulai kepompongan, kok Mon.. kebanyakan anda khan gemar ndongeng Adhe,” pertanyaan Makcik Ana seraya menjamah tubuhku.
Rasanya saya serupa kesetrum tekanan tinggi 20 KV. Saya tak dapat mengatakan apa-apa.

“Makcik.. Makcik..?” kataku.
“Apa Mon..?” jawabnya sama lampas.
“Mon anda sempat onani?” pertanyaan Makcik Ana.
“Belum.. Makcik.. cukup mimpi lengas saja..” jawabku seraya gemetaran.
“Bisa Makcik buka celanamu..” pertanyaan Makcik Ana seraya mulai membuka ritsluiting celanaku. Selanjutnya Makcik Ana langsung menjamah jimatku. Aduh langsung saja saya tergemap, akan tetapi rasa yang jarang menyelimutiku.

Makcik Ana dari belakangku mencium punggungku serta meremas kejantananku seraya kelihatannya merangsang dirinya individual.
“Mon.. Paman kan kerap jawatan luar.. kenyataannya Makcik sendiri Mon,” sabdanya.
“I.. Bercakap-cakap Makcik..” jawabku seraya merasakan suatu yang belum sempat kurasakan.
“Mon.. Makcik mempunyai suatu.. anda menggeletak dulu benar..” tutur Makcik Ana sebati.
“Bercakap-cakap Makcik..” jawabku seraya menyetujui perintahnya.
Tanpa kusadari, saya merasakan suatu yang hangat menggelimuni diriku, rasa hangat itu bermula dari kejantananku yang diremas-remas sama amat lampas. Kubuka mataku, nyatanya Makcik Ana sudah menyurukkan batang kemaluanku ke dalam ngalau senggamanya. Dengan memekau pelan Makcik Ana memijit batang kemaluanku sama miliknya.

https://www.vingle.net/posts/2577370